Land
Wij verzenden naar 8 landen, kies je land:
Wij verzenden naar 8 landen, kies je land:
Dat is vervelend! Dit lossen wij graag zo snel mogelijk op. Stuur ons per mail enkele foto's van de schade en welk artikel precies defect is (zie artikelnummers in de handleiding). Wij nemen ten laatste de volgende (werk)dag contact met je op voor een passende oplossing.
Wil jij jouw nog niet geleverde bestelling annuleren? Geen probleem, neem dan even telefonisch contact met ons op.
Mocht je de bestelling al ontvangen hebben en er toch van willen afzien, dan heb je het recht om de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Neem svp binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen contact met ons op voor het afstemmen van de retourlevering. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken of te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zie erop toe dat deze bij een retour goed verpakt is.
Na aanmelding van het retour en afstemming over de retourlevering, ontvangen wij deze graag binnen 14 dagen. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Zodra wij de geretourneerde artikelen in goede orde hebben ontvangen, storten wij de bestelwaarde van de geretourneerde goederen (minus retourkosten à € 75,-) binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour terug.
Op alle kasten bieden wij een garantie van 2 jaar op fabricagefouten bij normaal gebruik. Wij zijn ervan overtuigd dat je ook na deze periode nog lang plezier zult hebben van de kasten van Wastoren!
Wat vervelend dat er iets niet aan jouw verwachtingen voldoet. We raden je aan om jouw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wastoren.nl. We zullen er alles aan doen om tot een geschikte oplossing te komen. Mocht dat in jouw geval toch niet lukken, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan ben je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.